22 august 2008

23 ting redux

Yes, så kom jeg også med på vognen her i Odense. Tilbage fra tiden i Viborg har jeg faktisk allerede gennemført programmet, men har alligevel besluttet at beholde bloggen (med et par modifikationer..). Jeg kunne selvfølgelig have oprettet en ny blog, men mon ikke det ville være grænsende af til det overflødige. En 8. blog fra min side ude på nettet ville man nok kunne betegne som en slags web-forurening?! .. selvom selvsamme argument sikkert var lige så gældende ved blog #2.

Men nu giver vi den gamle her en chance mere. Og måske jeg endda kan komme til at opdatere den i ny og næ?
I hvert fald god leg til de nye 23 ting-deltagere! Spørg endelig til råds, hvis der opstår tvivl, spørgsmål, tvivlsspørgsmål og nysgerrighed undervejs.

1 kommentar:

Anne-Mette sagde ...

Hej Camilla.

Vi er lynende hurtige her i PR...hvilket vel også er forventeligt af en PR-afdeling :o)

Så må vi jo se, hvad de 23 (+/-) ting kan bruges til!